Tuesday, February 1, 2011

aWaK...maAfkAn sAYa....

awak..baru2 nih sy rsa terganggu..kehadiran awak banyak sgt mengganggu idop sy...sy x salahkan awak...awak x salah ape2 pon..ape pon awak xtau..tapi..kewujudan awak di sisi saya amat mengelirukan...bingung jadinya..susah betol..sy xtau npe leh jd gini..perasaan ini datang semula..perasaan yang dah lama saya buang...kedatangan awak amat merumitkan..awak mengingatkan saya kepada sejarah silam saya...setiap yang awak lakukan amat berbekas di hati dan minda saya..walhal, awak mmg x salah sama sekali..mmg x salah..bkn salah awak...macam mana saya nak cakap lagi...semenjak hari tu, kelibat awak, bermain di minda..setiap masa...tak kira waktu berjaga..mahupun tidur...mmg, awak pon x berniat nak mengganggu idop saya..kan...walaupun kite dah pernah jumpa..tapi, tak pernah kenal pon...sejak hari tu, hari di mana kita baru memulakan perkenalan...dunia saya berubah..saya merasakan sesuatu yang pelik..sesuatu yang tak mahu lagi saya rasakan...bukan tak mahu langsung..cuma...bukan sekarang..bukan sekarang masanya..ya..lg sekali..saya tahu..awak mmg x salah...kite berkawan...cuma...awak mengingatkan saya kepada seseorang...senyum awak.. gelak awak...renungan awak..raut wajah awak...banyak persamaan..atau..barangkali mungkin...saya yang gila bayang..mmg..saya x nafikan yang saya rindu kan insan itu...tapi, saya tak sangka igauan itu akan muncul dalam diri awak...kenapa???kenapa awak???kalau boleh..jangan sekarang..plzz...tggu...dah lama saya menahan dan memendam perasaan..saya ada target..perlu penuhi semua objektif dan prinsip idop...selepas kami berpisah...saya menanam azam dalam diri...untuk teruskan idop dan kembali kepada kamu....ya..kamu..tapi kenapa kamu dtg dalam diri die..tolong..jangan dtg...kepada awak..maafkan saya...kadang2, bila bersama awak, saya rasakan saya bersama dengan dia...saya tak mahu menipu diri lagi...maafkan saya..kalau saya terpaksa menipu awak....kala, di mana, mungkin saya terlalu rindukan dia...maafkan saya..bukan saya nak memainkan perasaan awak...saya tak mahu..saya akan elakkan...mungkin selepas ini, kita akan terus berkawan..saya harap..kita teruskan...saya akan cuba membuang igauan2 itu, tatkala bersama awak...gambaran dirinya...wajahnya..segalanya....akan saya ketepikan bila bersama awak...awak perlu bantu saya..ye..jangan biar saya lemas dalam igauan itu..saya tak mahu...saya rasa terseksa...cukuplah sekali dulu..cukuplah...kepada kamu, jangan risau...insyaAllah..kita akan berjumpa lagi...kamu tunggu..ye...sekiranya mmg takdir kita bersama..kita kan bersama...insyaAllah...

No comments: