Saturday, March 2, 2013

soal cinta

hai.

entry kali ni aku nak bagitau korang pasal masalah cinta.

aku kadang2 hairan dengan orang sekeliling aku sebab diorang selalu membawa masalah cinta dan menceritakannya kepada aku.

sebelum aku memberi nasihat pada diorang, perkara paling utama sekali aku bagitau adalah,

"SORRY WEYH, AKU TAK PENAH BERCINTA, BAGI NASIHAT BOLEH, TERPULANG PADA KAU NAK TERIMA KE TAK."

sebab apa aku cakap gitu, nanti, kalau aku nasihat lelebih dorang mengata pulak,

 "CEHH, DAH LA TAK PENAH BERCINTA, AWEK PON TAKDE, NAK NASIHAT LELEBIH LAK."

so, bagi mengelakkan hal ini terjadi, aku perlu menerangkan status aku dulu sebelum aku bagi nasihat. ye la, kalau bab2 cinta nih, kena orang yang berpengalaman kalau nak bagi nasihat. siapalah aku ni nak bagi nasihat dalam bab2 cinta. aku memang gagal.

bukan gagal bercinta k. aku masih malas nak berkomitmen. mungkin juga takut. entahla. aku jenis cepat bosan. ehh, kenapa nak cerita pasal aku pulak?phuii.

No comments: