Monday, December 5, 2011

PemBeBeLan yang TerTangguH...

salam..korg..aku mmg dah lama teringin nak menaip, membebel dan merepek kat blog aku nih...cuma masa je x mengizinkan..ni pon aku curi2 taip walaupun hati tgh gundah nk present dalam beberapa jam aje ag..adehh...hidup sebagai student memang memeritkan dan membosankan..(kalau bab2 pelajaran la)tapi, semuanya sangat seronok dan menggembirakan..bila terpikir yang aku bakal abeh blaja x lama lg..adooiiyaiii..x best lgsg...sbb life as student full of enjoyment and fun...klu dah keja,jgn haraplah dpt merayap sana ke mari ngn member2..nak kuar karaoke seminggu sekali pon belum tentu..so, bila kite dapt peluang mcm nih, jgn lah sia-siakan..zaman sebagai pelajar mmg sangat happening dan BEST!! heh..tapi,dalam keseronokan tuh,igt2 la jugak, tujuan kite dtg ke Universiti nih utk ape, bukan tuk enjoy semata, enjoy tuh cuma agenda iringan hidup kite kat U...agenda utamanya, sudah pasti, menuntut ilmu untuk masa depan..ecece..cam penceramah sudaa...

k..enough said on that...aku admit sememangnya aku bukan seorang pelawak semulajadi yang mampu mengadirkan gelak tawa dari org len secara spontan...dan, aku admit jugak yang aku x pandai nak menulis blog, dan jadikannya seperti org len yang ade ribu2 followers..tapi, ADE AKU KESAH...ak x peduli ape org nak kata, asalkan blog aku nampak bergaya..penuh dengan nukilan aku sendiri tanpa sebarang cedokan dari sumber2 di luar sana...apa yang perlu, adalah luahan dan tulisan yang datangnya dari hati aku sendiri..xperlu org dari org lain...
 

dan, pada asalnya aku nak berkongsi dengan korg life yang aku baru lalui sem nih...penuh dengan keasyikan,keseronokan, keterujaan dan segala perkataan yang sama waktu dengannya..tapi, memandangkan aku x prepare bahan2 yang sepatutnya, maka niat aku tertangguh lagi...aku memang malas nak sediakna bahan2 tersebut sebab banyak lagi bnda penting aku nak buat..so, maafkan aku..k..maybe next time...hehe..

till next time..bubye~ wassalam..

No comments: