Thursday, December 29, 2011

NeELofA yang HoT...

haaa..kali ni entry aku agak keterlaluan..tapi lantak laa..aku mmg nk cerita sgt pasal Neelofa nih...korg kenal x Neelofa?? pada yg x kenal, Neelofa ni adalah Johan Dewi Remaja..tahun bile tuh ak x igt...skg nih dah jadi retis laa...dah berlakon...modelling ape bagai sumaa...so, femes la kot...kot laa...tp still ade g yg x kenall..lantak laa...kesah plak aku....
ape yg penting kat entry kali ni adalah, aku nak ceritakan betapa hot_nya Neelofa nih...First, die nih mmg ade susuk tubuh yang menarik..memang mantopb r..serius...org ckp, mmg tubuh idaman setiap wanita laa...36-24-36..serius weyhh..mmg leleh la klu korg yg first time kenall..pastuh plak, muka n wajah yg sangat market...cantik...mulus gilerr...kulit gebuu...bibir bak delima...dan mcam2 lagi...mmg sgt cantik laa...ssh nk ckp...
tapi...ade laa slack nye skeett...banyak sgt kontroversinyaa....x abeh2...ssh laa..kan...cuba jadi cam Era Fazira...xde pon kontroversi melampau..awak tuh canti Neelofa...so, perangai kasi cantik laa...ek...umur pon muda lagi...pengalaman cetek dalam industri...setahun jagung...so, jadikan senior2 anda yang bagos sebagai tauladan..k...tu jelaaa..kat sini aku letak la gambar Neelofa Hot tuhh..hehehe..ciao!!






No comments: