Monday, July 9, 2012

permulaan 2nd week yg bosan

Mungkin aku boleh menukilkan sedikit cerita tentang apa yang berlaku di sini. Sedang dalam keasyikan berkhidmat bakti di bangunan kerajaan, banyak perkara yang terlintas kat kepala aku nih. Tapi, aku tak nak cite ape yg terlintas tuh, aku nak cakap pasal keseronokan last week. 

Kalau korg nak tau, last week, aku bz nak mati. Kerja sana sini. Tanpa henti. Kejap sean sana, kejap sean sini. Penat aku menyahut. Tapi, seronok. Lenguh kaki pon xpe. Biarlah rasa nak tercabut pon. Ok je. Semua on. Semua boleh. Takde kekangan. No problem. Tapi bermulanya minggu nih, aku kekurangan tugas dan kerja. Ada pon kerja biasa2. Tak mencabar. Takde ke yang nak suh aku p mana2. Amik file ke. Anta barang ke. Ok la jgak dari tercongok kat opis depan PC. Ingat aku berseronok la depan PC?? Bukan tak bersyukur, tapi letih la. Depan PC nih kalau menaip or editing takpe. Duk bodo saje tgk document nk di print. Urrghh. Sengsara jiwa muda aku. Takpela. Sabar je. Selamat ade blog GamePo1nt yang menemani. Buat ilang bosan pon cara gak.

Dan, aku dah memulakan tabiat seperti insane lain. Punch card. Pegi minum. Haaa. Sangat cemerlang. Yesszaaa..aku suka..dahla..nak melayan kebosanan. Ciao!

No comments: