Thursday, January 24, 2013

Pengakhiran 2012 yang Hampa


Hazwan Kamarudin Waniey Khirzuan downgila wallpaper Sharifah Zohra Jabeen
2012 dah pon melabuhkan tirai hampir sebulan dulu, tapi kenangan tetap ada dalam hati kann. memang susah nak lupa la. downgila! pada 2012, aku mencuba lagi mencari pengganti mengisi kekosongan dalam hati. ya, kawan memang ramai. semua baik2. syukur Alhamdulillah. tapi, episod percintaan aku selalunya pasti tidak akan berjaya. wanita yang aku suka, yang aku minat, confirm susah nak dekat. nak jadi kawan pon seksa. tapi kalau pompuan yang aku nak menggedik, menggatal punyalah senang nak dapat. bapak ah! donw bhaii. aku tak tau kenapa. mungkin aku takde kot kepakaran dalam bidang nih. aku try buat macam2 dah. aku dah jadi diri aku se-real-real-nya. takde yang rela lagi dari ni. tapi tak jalan jugak. korang cakap la apa nak buat pon, suma aku dah try. tak jugak jalan. mungkin bukan untuk aku la kot.

...

kisah terhenti.

aku tak tau macam mana nak sambung lagi.

tapi, aku telah memulakan 2013 dengan baik. aku rasa.

hope something new will happen this year. :)

No comments: