Tuesday, August 9, 2011

PuTeRi AyU~

*************************************************************
sejurus terbaca dan terlihat akan namamu..terpana dan terbata hati dan mata..sungguh indah..cantik luar cantik dalam..cantik sana sini...keAYUan mu mmg tiada tandingan..gebu kulitmu menawan kalbu kepada mana2 insan yang menatap mu...oh, KUIH..sedap sungguh rasa mu..pabila dikunyah, dimamah, ditelan dan dinikmati..pergh! melets sungguh kurniaan yang aku rasai...oh, PUTERI AYU..kaulah penyeriku sepanjang Ramadhan..tiada kuih lain yang mampu menghalang aku dari memilikimu..biarlah Almond London sekalipun yg menerpa di hadapan, aku tolak ke tepi..adapun kuih Bangkit dtg mai terjah kat aku, aku buat xtaw jaa..sekonyong-konyong dtgnya kuih Gulung yg bergulung-gulung kehijauan terbaring di depan ku..tiada ku berpaling darimu...dan, biarlah dtg nya kuih paling SENIOR dalam kategori kuih2 iaitu kuih BAHULU sekalipun, aku tak heran..apa aku kesah! yang penting, aku dapat makan PUTERI AYU..oh, KUIH...

sekian..hahahahaha...:D
******************************************************************

3 comments:

�MiS AyA� said...
This comment has been removed by the author.
�MiS AyA� said...

ouh name saye ayu bole x kalau nk list dalm gebu2 jgk.hahahahah :P
BTW nice blog weee~

usery said...

haha..boleh2...:D
biasa2 jer..thanx!