Monday, January 23, 2012

CiNTa...

hello..entry kali ni aku nak story skit..psal cinta..love...nak jiwang2 sket laaa...
urmm...klu org tny aku bab cinta pada waktu n ketika ini, mmg jawapan aku, aku tak ready lagi...
aku xtau kenapa, tapi itulah hakikatnya...aku langsung takde persediaan ke arah itu..
aku pernah terbuka hati aku untuk suka, cinta n memiliki org lain
..tapi..sejarah yg tak mahu aku kenang tuh, aku lupakan...sejak dari itu, aku cuba menafikan diri dan cuba untuk mencari cinta baru..tapi, tiak pernah success pon...
aku terus diselubungi kisah silam..dan kenangan lalu..btol la org ckp, first love mmg sgt superb!!
aku percaya, sbb aku dah rasa...susah na lepas...hati mmg terus nak memiliki..
aku tak nak mempermainkan hati dna perasaan orang lain..jahat woo...x baik la buat camtuh...sian kat dorg...
dorg bukan sampah kite nak buang2 gitu..
dorg bukan bahan terpakai..bila nak kite amik, bila xnak letak sepah2..haihh..please..jgn la kite jadi manusia cam gitu ekk..
senang je kite nak suka kat seseorang tuh..tapi, mustahil tuk kite jatuh cinta dengan mudah...kann...itu bagi akulaa..xtau la korg..susah weyh..serius...
kalau ikut kan, ramai org yg kite suka, tapi nak jatuh cinta..mak aihh..payah yang amat...aku cuba belajar mencari cinta baru...memang aku x nafikan jugak, aku memang minat lagu2 Justin Bieber(motif aku letak kat sini?), n lagu2 jiwang yang lain...tapi..eh, bpe bnyk tapi laa...
apa yang pasti, susah nak mencari cinta sejati..cinta antara manusia yang kekal dan diredhai Ilahi..hanya cinta pada Ilahi yang kekal abadi...insyaAllah, akan kutemui cinta yang suci...

p/s : kepada rakan2 yang telah menemui pasangan hidup yang ideal, baik lelaki mahupun wanita..jangan sia2kan...hargai teman hidup anda..k...semoga kalian berbahagia..dunia n akhirat..insyaAllah..



No comments: