Sunday, July 17, 2011

DuNiA GLaMoR..~

dah lama aku tinggalkan dunia glamor aku...kalau fikirkan balik, memang rindu sangat la...serius aku cakap...masa tuh, kite dapat rasa betapa ramai orang minat kat kite, suka kat kite, sayang kat kite n macam2 lagi...memang aku tak nafikan, AKU SANGAT GLAMOR pada datu ketika dahulu..kalah la si farid kamil n syamsul yusof...klu aku wujud lagi dlm industri, sah2 dorg nih x laku..hahaha...KRU pon confirm2 amik aku bekerja ngn dorg...

tapi, aku sedar, duduk dalam industri nih, bkn senang..banyak cabaran dan dugaan..aku stop bkn bererti aku mengalah atau tak tahan dengan dugaan dan cabaran, tapi aku dah malas dah..cukuplah dengan apa yang dah aku lalui..meskipun ramai yang menghalang, tak kurang juga yang menangisi pengunduran aku, aku tetap dengan keputusan aku..cukuplah sekadar itu...dah banyak sumbangan dan peninggalan aku dalam industri nih...kepada fan2 aku di luar sana, maafkan aku...my fan club,kalau uolls masih aktif, kalau2 aku nak buat comeback ke ape nanti, korg la tempat aku nk dapat semangat dan dorongan...sokongan korg memang superb! ah..tak dinafikan..tanpa korg dlu, aku tak la fofuler and glamor like today or old days...hahaha...mmg sangat aku hargai la..thanx sangat2..nanti kalau aku bt kenduri aku jemput korg..

kembali kepada kisah dunia glamor aku...aku bermula glamor di tanah asing..bukan di negara sendiri...mmg pelik kan..masa tuh, negara kite x bpe nk maju dlm industri nih..so, aku try la market kat luar sna..alhamdulillah, ade rezeki beb..dpat la berkolaborasi dgn mereka yg hebat mcm Jet Li, Jackie Chan, Chris Tucker, Dwayne Johnson dan ramai lagi...tapi yang plg bnyk ngn dwayne johnson la...haha...best woo bekerja ngn die nih..x lokek ilmu...tp masa tuh, die pon x sefofuler skrg nih..die pon merangkak lg dlm dunia n industri nih...aku pn x berniat nk fofuler melampau..ak cuma nk cari pengalaman utk di bawa pulang ke tanah air..xlma pon ak kat tanah asing...10 tahun jerr...pastuh balik kampung...balik jerr,mmg melimpah ruah la rezki kat tanah air nih...mmg superb! haha...tp tulaa...ak x lma dlm industri tanah air...7 tahun jerr...pastuh, aku stop...
dalam masa tuh, banyak yg telah aku kongsikan dan curahkan..takde satu pon yang aku lupa..suma aku bagi...

sekarang nih, lepas kian lama menyepi, aku lihat industri nih melalui kaca mata aku, semua dah maju..ade peningkatan..bagos laa...terasa macam nak muncul kembali jerr...nk bt comeback...tp aku risau dengan fitnah2 yang berleluasa..aku takut...nanti, ade yg ckp aku potong rezki org plak..haha..sebenarnya, dlm industri nih, kite kena pandai bwk diri kite...jgn ikutkan perasaan..jgn tamak..relaxx jerr...ape pon, bersangka baik laa...xde org nak rebut rezki ngn kite...rezki tuh dah diturunkan cukup untuk semua org...cuma, terpulang pada kite nak amik atau tidak jerr...k..itu je laa...my fans, kalau aku nak bt comeback, aku gtau korg...stay tune...k...ch0w!

No comments: