Thursday, July 14, 2011

mImPi yAnG sEMpurNA~

korg mesti penah mimpi yang best2 kan...kadang2, mimpi korg yg best2 tuh mesti x abeh...time2 klimaks tu la nk terjaga, adik dtg kcu la., alarm clock berbunyi la...n macam2 lagi...haha...pastuh, bangun2, dengan geramnya cakap, "NANTI AKU TIDO, NAK MIMPI MACAM TADI LAGI..NAK SAMBUNG PART YANG TAK SETEL AGI TUH..HUH!"..begitulah lebih kurangkan..rungutan dari k0rg...hahaha..kesian siot...mmg potong abessss ahhh kan....time part paling best, time tuh la saat paling bahagia, paling masyuk, paling ape lg tah..mcm2 paling laa...n time tuh jgak kena kcu...haish..tp ape nk buat..mmg dpt la kan nk sambung mimpi balik..sorry laa...hahaha...

tapi, aku ade satu sindrom dalam diri aku, n aku rsa bkn ak sorg je yg ade..sbb mak aku pon ade..n maybe korg2 pon ade...sindrom di mana, ak akan mimpi semula, ape yg berlaku@aku lihat sebelum aku tido...haaa...cam best kan...ak sedar sindrom nih sbb, setiap kali ak bangun dr tido, ak akan cerita ape aku mimpi kat akak ak..then, korg tau ape die ckp, "haa..tulaa ko, smlm tgk movie..sbb tuh mimpi camtuh..."...

dan..perkara ini semakin ketara apabila aku meningkat dewasa...bermula masa aku sekolah menengah...satu contoh la...ade skali tuh, sblm tido, ak ngn akak ak, layan Harry Potter..ak x igt yg mna satu...abeh movie,terus tido...nahhh, tu dia....mimpi xleh blah...ak mimpi naik penyapu terbang, ade wand yg dihayun2 kat tangan..perrrgggghh..ak cakap la kan, mmg mcm Daniel Radclife abess r..hahaha....tgh syok2 jd ahli sihir yg hebat...dang!!! terhantuk kepala kat dinding, aduihhh! sakit weyh...laaa,ak mimpi ke???ceyhhhsss, mati2 aku igt ak dah jd ahli sihir...potong btol..x pasal2 benjol kepala aku..haish...punah siot harapan...

tp xpe, disbbkan sindrom nih, ak bleh jd ahli sihir lg....dan, ak akan tgk cerita Harry Potter lagi sebelum aku tido...and then, adventure begin!! hahaha..terbaeekkk laa..ak suka diri aku..aku boleh mimpi macam2...yang penting, ak kena tgk dulu sebelum tido...bkn setakat Harry Potter, ak dah jadi Wolverine, Iron Man, Hitman, Fong Sai Yuk..dan macam2 lagi...korg, klu n mimpi2 yg best, cuba r sendiri..ye..hahaha..selamat mencuba!!!

No comments: